missmandarin

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Amanda - 27 december 2014 13:35

 

 

Hej bloggeen ((: Igår la jag upp ett inlägg om att de snöade, och idag tänkte jag och William gå ut och åka pulka och bygga snöskulpturer. Ni kommer få hänga med lite grann och jag kommer lägga ut det på Vfm. Hejdå //MissMandarin

Av Amanda - 27 december 2014 13:35

 

 

Hej bloggeen ((: Igår la jag upp ett inlägg om att de snöade, och idag tänkte jag och William gå ut och åka pulka och bygga snöskulpturer. Ni kommer få hänga med lite grann och jag kommer lägga ut det på Vfm. Hejdå //MissMandarin

Av Amanda - 27 december 2014 01:51

Hey babes! Idag tänkte jag bara berätta en liten 'jul historia'. Jag var i mitt rum och kikade med en kompis. Sen så hörde jag William (min bror) säga ''De snöar! men de kommer smälta''. 5 minuter senare hörde jag dunket i golvet (någon kommer springandes) och då kommer William och garvar ''DÄ SNÖAAAAAHHHRRR'' jag blir galen och jag bara RUSADE ut från mitt rum för att kolla på snön utomhus 

Så kallt ute alltså!Men imorgon ska jag till farmor och träffa kusinerna. Och så har jag och William såklart planerat att vi ska ut o åka pulka, bygga snögubbar och de man gör i snön♥ !!VIDEOS PÅ DE KANSKE KOMMER!! ♥♥ Här ser ni även en bild på snön! Det snöar fortfarande :D Och nu är klockan 1:56 :( Ska nog ta och lägga mig! Hejdå, //MissMandarin♥  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallu ^^ Jag är en tjej på 12 höstar. Jag kallas Mandarinen och därför heter jag MissMandarin. Jag kommer att blogga om nyheter, min dag, och massa annat! Läs jättegärna ;D //MissMandarin♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards