missmandarin

Alla inlägg under mars 2014

Av Amanda - 21 mars 2014 22:33

nej men tjena! Denna veckan har det varit önskevecka! Det innebär att vi får önska en maträtt. Måndag: Pannkakor

tisdag: Chicken nuggets onsdag: Tacos torsdag: chicken red curry med nudlar fredag: hamburgare. Det var sjukt gott  Det godaste var hamburgare  Jag bloggar på mobilen så det är därför det inte är så mycket smileysar, för det är så jobbigt att zooma ut och in ut och in!! Haha hejdå  

Av Amanda - 20 mars 2014 21:39

Hej alla läsare där! Idag har jag varit och shoppat lite smått o gott♥️ Bl.a så köpte jag ett nytt eos lip balm, och två par tvätt servetter med hello Kitty förpackning. Och ett par hörlurar med dödskallar på, men dom ska ja lämna tillbaka, för dom trillar ur öronen och det är as dåligt ljud! Hade högst volym och det lät som en radio.. 👎 Och två pack tuggummi, nagelacksborttagningsmedel och sist men inte minst riskakor med choklad på! Det var allt. Hoppas ni läser   

Av Amanda - 16 mars 2014 09:32

Heej! c: Detta är min blogg, jag vet inte hur man lägger ut bilder och videos, men jag ska klura ut det!   

Och jag kanske ska få ett YouTube konto där jag ska heta ~MissMandarin~ ♥ Så hoppas ni kan kolla på mig och följa min blogg. <'3 Kik: Amanda456456  HEJDÅ!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallu ^^ Jag är en tjej på 12 höstar. Jag kallas Mandarinen och därför heter jag MissMandarin. Jag kommer att blogga om nyheter, min dag, och massa annat! Läs jättegärna ;D //MissMandarin♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards