missmandarin

Alla inlägg under augusti 2014

Av Amanda - 17 augusti 2014 12:09

Hejsan på er! Igår var jag på Frölunda torg med mammsen och vi åkte för att jag skulle skaffa en Boofle heh men vi hittade ingen ähäähhähä :( Men jag köpte andra saker bl.a en skitsnygg topp från BIKBOK för 149 kr :0 Men den ä så snyyygggg! Å jag köpte ett blått diadem och en pennvässare haha jaa de kommer en bild på toppen från BIKBOK nu :) Hejdå, //MissMandarin♥  

Av Amanda - 17 augusti 2014 12:03

HEEJ! Åh gud vad längesen det var jag bloggade! Asså förlåt. Jag har haft mycet att göra och inte hunnit blogga men nu äntligen kan jag!Ni kommer se några bildler på hur det var i kolmården! Men jaa, det börja me att vi kom till Norrköping men vi åkte direkt till kolmården och tittade på alla fantastiska och exotiska djur! Vi såg bl.a elefanter, delfiner, sälar, girraffer, lejon, tigrar, zebror, lamor, antiloper, trubbnoshörningar  och tapirer. Haha jag kunde inte skriva alla djur :D Men sedan när vi kom hem till Hotellet så bara slappade vi och sen sov vi. Det var så min resa var :) Hejdå, //Missmandarin♥            

Presentation


Hallu ^^ Jag är en tjej på 12 höstar. Jag kallas Mandarinen och därför heter jag MissMandarin. Jag kommer att blogga om nyheter, min dag, och massa annat! Läs jättegärna ;D //MissMandarin♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards