missmandarin

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

En dag i frölunda torg.

Av Amanda - 17 augusti 2014 12:09

Hejsan på er! Igår var jag på Frölunda torg med mammsen och vi åkte för att jag skulle skaffa en Boofle heh men vi hittade ingen ähäähhähä :( Men jag köpte andra saker bl.a en skitsnygg topp från BIKBOK för 149 kr :0 Men den ä så snyyygggg! Å jag köpte ett blått diadem och en pennvässare haha jaa de kommer en bild på toppen från BIKBOK nu :) Hejdå, //MissMandarin♥  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 27 december 2014 13:35


    Hej bloggeen ((: Igår la jag upp ett inlägg om att de snöade, och idag tänkte jag och William gå ut och åka pulka och bygga snöskulpturer. Ni kommer få hänga med lite grann och jag kommer lägga ut det på Vfm. Hejdå //MissMandarin ...

Av Amanda - 27 december 2014 13:35


    Hej bloggeen ((: Igår la jag upp ett inlägg om att de snöade, och idag tänkte jag och William gå ut och åka pulka och bygga snöskulpturer. Ni kommer få hänga med lite grann och jag kommer lägga ut det på Vfm. Hejdå //MissMandarin ...

Av Amanda - 27 december 2014 01:51


Hey babes! Idag tänkte jag bara berätta en liten 'jul historia'. Jag var i mitt rum och kikade med en kompis. Sen så hörde jag William (min bror) säga ''De snöar! men de kommer smälta''. 5 minuter senare hörde jag dunket i golvet (någon kommer spring...

Av Amanda - 31 oktober 2014 22:05

Hejsan på er! Idag hade jag tänkt att skriva om en nyhet som är rätt så allvarlig. Jag bor ju i lägenhet, och under mig så bor det två stycken. Jag och flora var i vardagsrummet och vi hörde att det plingade på dörrem. jag hade magtröja så jag bad Fl...

Av Amanda - 19 oktober 2014 09:19


Hejsan på er! Jag hade fått 2 frågor om hur jag redigerar och vilka redigeringsprogram jag använder i mina Videos och bilder. Till Videos använder jag iMovie och VidLab, VidLab brukar jag göra Outro för den appen är så bra till det! och till Thumbnai...

Presentation


Hallu ^^ Jag är en tjej på 12 höstar. Jag kallas Mandarinen och därför heter jag MissMandarin. Jag kommer att blogga om nyheter, min dag, och massa annat! Läs jättegärna ;D //MissMandarin♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards